متصل کردن فوتبال ساحلی Football saheli tim meli Football saheli iran

متصل کردن: فوتبال ساحلی Football saheli tim meli Football saheli iran varzeshi-Football bein almellal Football saheli tim meli Football saheli soeis

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث تصویر + دستگیری خواننده پاپ به اتهام آزار و اذیت زنان

    معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری جوانی که با سوء استفاده از عنوان هنری خوانندگی و دادن وعده ازدواج اقدام به فریب

    تصویر + دستگیری خواننده پاپ به اتهام آزار و اذیت زنان

    دستگیری خواننده پاپ به اتهام آزار و اذیت زنان+ عکس

    عبارات مهم : اداره

    معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری جوانی که با سوء استفاده از عنوان هنری خوانندگی و دادن وعده ازدواج اقدام به فریب و آزار و اذیت دختران جوان کرده بود، خبر داد.

    به گزارش ایسنا، بیستم تیرماه و در پی طرح شکایت خانمی جوان در شعبه هشتم دادگاه کیفری با عنوان آزار و اذیت جنسی، پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار گرفت.

    خانم جوان با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در شبکه اجتماعی اسکوت با فردی به نام سعید آشنا شدم ؛ او ادعا کرد که فردی مشهور در زمینه خوانندگی و آهنگسازی است و آثارش نیز در سایت های متفاوت وجود دارد.او فیلم ها وعکسهایی را که با بعضی از بازیگران و خوانندگان معروف و مشهور گرفته بود برایم فرستاد و در ادامه مدعی شد که به من علاقه مند شده است و قصد ازدواج با مرا دارد و به این تکنیک و حیله از من درخواست کرد تا حضورا همدیگر را ملاقات کنیم. سعید حتی به من گفت که به برنامه تلویزیونی با مجریگری یکی از بازیگران مطرح و مشهور نیز دعوت شده است و در ادامه جهت من بارها پیامکهایی ارسال میشد با این مضمون که سعید برنامه اجرای کنسرت دارد.

    تصویر + دستگیری خواننده پاپ به اتهام آزار و اذیت زنان

    شاکی پرونده در خصوص نحوه ملاقات خود با سعید نیز به کارآگاهان گفت: زمانیکه به اصرار سعید با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم ، وی به این بهانه که فردی معروف است و دشمنانش به دنبال بدنام کردن وی بوده و اگر او با هر خانمی مشاهده و تصویری از او تهیه و منتشر شود ، برایش گران تمام خواهد شد وحتی امکان ممنوع کار شدن وی نیز وجود دارد مرا راضی کرد تا به منزل شخصی اش در منطقه دربند بروم. حتی وعده داد که در این ملاقات مرا حضورا به تعدادی از بازیگران و صورت های معروف جهت تهیه شغلی مناسب و هنری معرفی خواهد کرد .

    نهایتا چند روز بعد سعید جهت من یک ماشین دربست فرستاد و من به منزلش در منطقه دربند رفتم. در ابتدای ورود به منزل ، سعید فردی بسیار محترم به نظر می رسید؛ بعد از صحبتهای اولیه، سعید تعدادی از آثار هنری خودش را جهت من گذاشته بود که ناگهان به سمت من آمد و آن وقت بود که متوجه قصد و نیت واقعی او شدم؛ به شدت اعتراض کرده و حتی در برابر او مقاومت کردم ولی ناگهان حمله ور شد و در حالیکه جلوی دهانم را گرفته بود مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

    معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری جوانی که با سوء استفاده از عنوان هنری خوانندگی و دادن وعده ازدواج اقدام به فریب

    شاکی پرونده در خصوص اخاذی صورت گرفته به وسیله سعید نیز به کارآگاهان گفت: سعید مدعی شده است بود که از من فیلم و تصویر تهیه کرده و اگر به او پول پرداخت نکنم آبروی مرا خواهد برد و من به ناچار در چندین نوبت به او چندین میلیون تومان پرداخت کردم تا اینکه متوجه شدم که گویا زن هایی دیگری نیز هستند که دقیقا اتفاقی مشابه من جهت آنها نیز افتاده و از وحشت آبرو تاکنون شکایتی نکرده اند.

    با شناسایی هویت دقیق سعید متولد ۱۳۶۸ ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با مراجعه به محل سکونت زندگی مجردی وی در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در منطقه دربند اقدام به دستگیری و انتقال متهم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ کردند . سعید در بیانات اولیه منکر هرگونه آزار و اذیت جنسی شاکیه شد ولی در ادامه تحقیقات صراحتا به ارتکاب جرم اعتراف کرد.

    با دستگیری متهم ، تعدادی دیگری از خانمهای جوان به اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ مراجعه و در اظهاراتی کاملا مشابه عنوان داشتند که به وسیله سعید مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. یکی از شکات اخیر در توضیحات خود به کارآگاهان گفت: از طریق اینترنت خبر رسان تلگرام با سعید آشنا شدم ؛ او به من وعده ازدواج داد و در ادامه ، به بهانه تهیه هزینه مالی آلبوم موسیقی از من درخواست مبلغی پول کرد . سعید خودش را به عنوان آهنگساز وخواننده معرفی کرده و یک بیوگرافی جعلی نیز در سایت ویکی صدا جهت خودش ساخته و آنرا جهت من فرستاد تا به من ثابت کند که خواننده است.

    تصویر + دستگیری خواننده پاپ به اتهام آزار و اذیت زنان

    بنده به واسطه اعتمادی که به سعید پیدا کرده بودم پول مورد درخواست را به حسابش واریز کرده و نهایتا به پیشنهاد او جهت ملاقات با اعضای خانواده و همچنین آشنایی زیاد با یکدیگر جهت ازدواج به منزل ی سعید در دربند دعوت شدم ؛ به خاطر اعتمادی که به سعید داشتم ، جهت دیدن او و خانواده اش به منزل اش رفتم ؛ در ابتدا همه چیز آرام و محترمانه بود ولی کمی بعد متوجه ی قصد و نیت واقعی سعید از این دعوت شدم و زمانیکه در برابرش مقاومت کردم ناگهان به سمت من حمله ور شد و با ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد . سعید مدعی شده است بود که از من فیلم وعکس گرفته و باید به او پول بدهم و در غیر این صورت فیلم و تصویر مرا در اینترنت پخش خواهد کرد ؛ من نیز به ناچار و از وحشت آبروی خود مبالغ مورد درخواست سعید را پرداخت می کردم تا نهایتا با اطلاع از دستگیری سعید تصمیم به شکایت گرفتم.

    بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ، با اشاره به پیگیری خاص به این نوع از جرایم در معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گفت: متهم با قرار قانونی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ واقع شده است است . شکات اطمینان داشته باشند که تمامی بیانات و هویت آنها نزد پلیس و مقام قضایی کاملا محرمانه بوده ؛ لذا از شکات احتمالی دعوت می شود تابرای طرح و پیگیری شکایت خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

    معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری جوانی که با سوء استفاده از عنوان هنری خوانندگی و دادن وعده ازدواج اقدام به فریب

    تصویر + دستگیری خواننده پاپ به اتهام آزار و اذیت زنان

    واژه های کلیدی: اداره | ایران | دستگیری | پلیس آگاهی | اخبار حوادث

    تصویر + دستگیری خواننده پاپ به اتهام آزار و اذیت زنان

    تصویر + دستگیری خواننده پاپ به اتهام آزار و اذیت زنان


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار